Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorSevim, Kadir
dc.date.accessioned2021-06-25T13:46:36Z
dc.date.available2021-06-25T13:46:36Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.citationSevim, Kadir. "Sanatçı-alıcı köprüsü olarak küratörlük: kuramsal bir çerçeve", Pazarlama ve İletişim Kültür Dergisi, Sonbahar, 4/2008, sayfa 19-23.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11552/1782
dc.description.abstractSanat piyasası ve ekonomisi günümüzde de gelişim ve büyüme trendini sürdürmeye devam etmektedir. Örneğin, Londra merkezli Christie’s, 2007 yılında 6,3 milyar dolarlık eser satmıştır. Christie’s, 2007 yılında Türkiye’ye de bir ofis açması Türk sanat piyasasının uluslararası yatırımcılar tarafından dikkate alındığının bir göstergesi olarak değerlendirilmektedir (Özgür ve Duran, 2008b). New York merkezli Sotheby’s’in yıllık eser satışı ise 7 milyar dolar. Artprice’ın 2007 Kuresel Sanat Piyasası Raporu’na göre, önceki yıla göre fiyatlardaki artış yüzde 18’in üzerinde.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKapital Medya Hizmetlerien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSanaten_US
dc.subjectKüratörlüken_US
dc.titleSanatçı-alıcı köprüsü olarak küratörlük: kuramsal bir çerçeveen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofPazarlama ve İletişim Kültür Dergisien_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Bozüyük Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümüen_US
dc.authorid0000-0003-0712-3743en_US
dc.identifier.volumeSonbaharen_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage19en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorSevim, Kadir


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record