Browsing by Author "Çelik, Hakan"
Now showing items 1-4 of 4
-
Customer Online Shopping Anxiety Within the Unified Theory of Acceptance and Use Technology (UTAUT) Framework
Çelik, Hakan (Emerald Publishing, 2016)Purpose - Few studies have investigated how anxiety operates within the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT) framework. Consequently, the purpose of this paper is to explore the influence of anxiety ... -
Hiyerarşik kalite modeli uygulanarak otel müşterilerinin algıladıkları kalite düzeyinin açıklanması ve Marmara Bölgesi örnek uygulaması
Altunsaray, Sibel (Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Araştırmanın amacı otel müşterilerinin algıladıkları kalite düzeyinin ölçülmesinde hiyerarşik kalite modelinin kullanılıp kullanılmayacağının belirlenmesidir. Bu amacın gerçekleştirilebilmesi için “Hiyerarşik Kalite Modeli ... -
İnternet üzerinden yapılan reklamların bireysel müşterilerin otel tercihleri üzerindeki etkileri: Balıkesir ili uygulaması
Uçak, Selçuk (Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN REKLAMLARIN BİREYSEL MÜŞTERİLERİN OTEL TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ : BALIKESİR İLİ UYGULAMASI Selçuk UÇAK Toplumlarda internet kullanımının hızlı yayılımı, pazarlama uygulamacılarının bir ... -
Türkiye’deki GSM operatörleri tarafından yürütülen sosyal sorumluk faaliyetlerinin müşterilerin algıladıkları marka imajına ve onların operatör tercihlerine etkileri
Kocaman, Rıdvan (Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Bu çalışma Türkiye’deki GSM operatörleri tarafından yürütülen sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşterilerin algıladıkları marka imajına ve onların operatör tercihlerine etkilerini araştırmayı amaçlamaktadır. Amaç doğrultusunda ...